Skip to main content

Chris Brown feat. Ester Dean: I Love You

Artist: Chris Brown feat. Ester Dean
Title: I Love You


Intro:
I dont know it is but (i love you i love you i love you)
I dont know what you do but (i love you i love you)

Verse 1:
Oh baby,
baby i dont know what it is but you drive me crazy
and every time im around you girl it feels amazing
and im on my best behavior,
when im with my baby, cuz i cant lose my baby

Chorus:
I dont met alot girls in my life but they not like you noo
ive been with the best and baby you the best of the best you're the greatest
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you i love you i love you)
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you i love you i love you)

Verse 2:
Lately when youre gone all i do is think about my baby,
im so gone off your love and i dont know why
baby its the way you love me, hold me, kiss me, cuz baby i..

Chorus:
I dont met alot girls in my life but they not like you noo
ive been with the best and baby you the best of the best you're the greatest
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you i love you i love you)
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you oh baby)

Bridge:
Whatever it is, im satisfied
i dont want you to ever change,
cuz baby you got me and thats no lie,
imma stay right here with my baby and i dont know why

Chorus:
I dont met alot girls in my life but they not like you noo
ive been with the best and baby you the best of the best you're the greatest
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you i love you i love you)
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you oh baby)



Edited 1 time(s). Last edit at 12/01/2009 06:53PM by 1L.oVe.
Options: ReplyQuote
Re: I LOVE YOU - CHRIS BROWN FT. ESTER DEAN
Posted by: kuyaalland ()
Date: January 20, 2010 03:11AM

ACTUALLY I THINK ITS:

Intro:
I don't know it is but (I love you, I love you, I love you)
I don't know what you do but (I love you, oh baby)

Verse 1:
Baby I don't know what it is but you drive me crazy
And every time I'm around you girl it feels amazing
And I'm on my best behavior,
When I'm with my baby, cuz i cant lose my (baby)

Chorus:
I done met alot girls in my life but they not like you no
I done been with the best and baby you the best of the best, you're the greatest
I dont know what it is but (I love you, I love you, I love you)
I dont know what you do but (I love you, I love you, I love you)
I dont know what it is but (I love you, I love you, I love you)
I dont know what you do but (I love you, oh baby)

Verse 2:
Lately when you're gone all i do is think about my baby,
I'm so gone off your love and i dont know why
Maybe it's the way you love me, hold me, kiss me, cuz baby I

Chorus:
I done met alot girls in my life but they not like you no
I done been with the best and baby you the best of the best you're the greatest
I don't know what it is but (I love you, I love you, I love you)
I don't know what you do but (I love you, I love you, I love you)
I don't know what it is but (I love you, I love you, I love you)
I don't know what you do but (I love you, oh baby)

Bridge:
Whatever it is, I'm satisfied
I dont want you to ever change,
Cuz baby you got me and thats no lie,
Imma stay right here with my baby and i dont know why

Chorus:
I don't know what it is but (I love you, I love you, I love you)
I don't know what you do but (I love you, I love you)
I don't know what it is but (I love you, I love you, I love you)
I don't know what you do but (I love you oh baby)

Comments

Popular posts from this blog

Cara mudah dan murah ke Jogja dari Surabaya

Pengen liburan tapi harga tiket pesawat dan Kereta Api mahal? Nih, gw ada cara murah berangkat dari Surabaya ke Jogja bagi lo yang duitnya cekak dan belum pernah ke Jogja sama sekali.

22 Desember 2009 gw jalan kaki dari kos menuju jalan besar Ahmad Yani untuk naik bus ke terminal Bungurasih, Surabaya. Sampe di A.Yani, pilih bus apa aja pasti nyampenye kesono. Waktu itu kebetulan gw naik bus yang di depannya ada tulisan BUNGUR. Dengan uang 3000 (seharusnya 2500 rupiah saja, tapi waktu itu kagak ada kembaliannya), gw naik bus itu ke Bungurasih. Kalo kagak tau bungur itu dimana, tanya aja ma keneknya, dia pasti bilang kok kalo udah nyampe.

Ini perjalanan gw yang pertama ke Jogja sendirian dari Surabaya. Pertama kali pula naik bus ke luar kota sendirian di tanah Jawa ini. Untunglah si bapak kenek baik,

“Misi permisi pak, mau numpang mandi. Eh, salah, numpang tanya. Kalau mau ke Jogja saya harus kemana?” tanya gw.

“Loh, kalo mau ke Jogja ya ke Jogja. Kok masih tanya lagi?” Ih, si bapak ni past…

TOP 10 INDONESIAN SEXIEST AND MACHO CELEBRITIES

This is my opinion, but i think we have the same in our mind. Here they are:

1. Donny Alamsyah

Aktor ini mulai berkibar sejak perannya dalam Trilogi Merah Putih sebagai Tomas membius penonton. Karakter yang kuat dari orang Menado Kristiani yang diperankannya oke punya. Dan kabarnya dia observasi ke perkumpulan-perkumpulan orang Menado dan mempraktekkan bahasa Menado demi mendalami perannya ini.
Dari gaya berpakaiannya, dia cowok yang simpel menurut gw. Cuma kaos sama jeans atau celana pendek aja udah bikin dia bersinar. Orang ganteng emang ga perlu banyak berdandan. Dan itu bikin dia semakin keren. Simple is Cool right?

2. Arie Wibowo
Akting memukaunya telah membius banyak orang sejak tahun 90an. Kala itu ia berperan sebagai Jacky dalam Deru dan Debu. Gw salah satu penggemar sinetron itu waktu masih kecil. Gayanya yang cowok abis dan caranya memilih pasangan hidup bikin orang berdecak kagum. Cowok yang bener-bener idaman semua wanita. Fans arie wibowo sendiri tidak hanya dari kalangan awam…

The Duchess

Adooooooh ni film bener-bener bikin makan hati. Bukan karena jelek! Justru karena bagus sekali. Ceritanya bener-bener mempermainkan perasaan saya sebagai seorang perempuan. Thanks God saya hidup di masa kini, thanks buat R.A Kartini yang udah bikin perempuan Indonesia lepas dari belenggu-belenggu ga penting.
Film ini, based on true story. Menceritakan kisah hidup Georgina, The Duchess from Devonshire. Jujur, saya kagum dengan ketabahan hatinya. Kalau saya jadi dia, wah mungkin saya sudah bunuh diri atau membunuh orang lain yang pastinya orang itu adalah suaminya, The Duke of Devonshire. Jahat banget tuh orang, asli! Laki-laki kayak begitu mending buang di Got saja.
Georgina, adalah seorang gadis muda yang enerjik. Orangnya supel banget. Cinta pertamanya si Charles Greg. Mereka saling mencintai tapi yang cewe masih belum nyadar betul akan perasaannya. Pas si Charles Greg mo nyaci (nyatain cinta), Georgina dipanggil mamanya. Ternyata dia dilamar The Duke of Devonshire. Cewek muda ini senan…