Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2010

My feelings

Eaaaaa....musim berbingung ria dan ngomongin perasaan masih melanda diri saya.Setelah menimbang, dan menjual (emangnya tukang daging??) Setelah berpikir dan mencoba merasakan, ternyata memang saya senang. Hahahaha.... Yah, terserahlah orang mau bilang apa. Toh, yang menjalani saya. Setahu saya, saya juga tidak pernah ambil keputusan yang bodoh. Lebih tepatnya, saya mungkin sering mengambil keputusan yang beda sama mainstream. Tapi buktinya, saya baik-baik saja dan tidak pernah menyesal dengan setiap keputusan dalam hidup. Sekarang saya sedang duduk di kamar, menghadao laptop sambil makan kolak. ENYAAAAK Makan sembari menunggu balasan sms dari si Hitam. Masa tadi dia tanya, "Lulur tuh bisa memutihkan ya Van?" Orang yang aneh. Kalau sudah hitam, ya hitam aja. Kagak usah pake tanya soal lulur segala.
Apalagi cowok. Hahaha.... Kalau dia jadi putih, saya dong yang minder. Masa cowo lebih putih dari saya? Oh ya, selain ditemani kolak dan HP, saya juga ditemani sebuah buku. "Dari Soekarno …

JUNK of MY MIND

need someone to talk but i think nobody will stand until 10 minutes just to talk about this with me.So, i realize that my bestfriend only my writings. My blog. lov you so much deeeh... i had a crush. but i am not sure. he is nice. although he had bad experience in the past, after i know about him lil by lil, i know he is not that bad. the big question of my mind is, what is love like? How do we know we love someone? How if i just like or may be adore him? What is the different? Some people said, from the eye then goes to the heart. I dont get it! Some people i ask how they know their couple is someone they love had given me a simple answer about the process they had been trough to know they are in love. I still dont get it! How it can be so simple? I still dont get it! errrrrrrr i feel like a stupid girl. i dont know what i feel... i even dont know what i think about... all i know is, i seek him when he is out of communication. im happy when he text me im happy when he said those stupid words but i …

Rasa

(pict taken from google.com)
Membedakan rasa itu sulit bagi sayaKalau kamu ngajak saya makan di tempat yg katanya makanannya enak, saya pasti akan merasa biasa saja Karena saya tidak bisa membedakan rasa Bagi saya semua makanan itu sama saja Tidak ada yang lebih enak daripada yang lain Selama itu bukan bayam, pare, alpukad, atau keong pasti saya bilang enak
Ternyata kepekaan terhadap makanan bukan satu-satunya yg tidak bisa saya bedakan Rasa suka sama orang juga buat saya sama saja Misalnya ada yang dekat dengan saya, oke, seiring waktu, mengenal, saya suka Tapi, apa itu suka yang 'betulan' atau suka karena biasa juga saya tak mengerti Untuk itu, saya memang harus menunggu dan melihat apa yang terjadi seiring berjalannya waktu Kalau terburu-buru memutuskan, maka habislah sudah Pasti ujung-ujungnya ga baik
Ketika ditanya apa saya suka, apa saya sayang? Pasti saya akan menjawab, MUNGKIN atau sekarang sih asik-asik saja, kagak tau kalau nanti Bah, apa saya sudah mulai hidup kayak orang barat ya…

The Cinderella Man

(pictures taken from google.com)
Ive been watching "The Cinderella Man" in sunday grey. Kinda boring so i decided to watch this movie. First impression, i think this is a story about a guy who fall in love with a rich girl. The opposite of common cinderella story which was publish by Disney.
But i was wrong!
This movie is not as simple as that. And not the same as cinderella story we usually known. There is no magic, there is no fairy. It is about boxing, dream, possiblity, life, love, friendship, crisis, and family.
This is a story about James J. Braddock and his family. This is about his life who gives hope to people around him. He fight for life, he fight for living. But without he knows, he become hero for all the people around him.
His life being in upside down, but he always keep the honest and love. His wife, Mae is incredible woman. Accompanying her husband through the happiness and sorrow. Always give the best smile even James come home with nothing. He love James and th…

Too MUCH

Now i know what is like when you have something too much than you should.BORED That's the feeling. Dont have something to do. Wanna watch movie, i have too much movie and ive watched it all Wanna read something, i have read too much book, comics, magazine and im tired of it Wanna eat something, STOP!! im on diet!! Wanna facebook-ing, ive got 24 hours internet on my notebook Wanna read my thesis, too much on it, im tired So what should i do?

Foolish Game

So, me and someone who is close to me now make a deal. No communication for a week. We'll see what happen among a week. Do we remember each other or we just enjoy our day like there's nothing happen.We start it 24 November 2010 and will end at 1 December 2010.
Today is the first day. When i am online and so does he, i try not to chat or giving comment on his facebook. Hahaha... I play with my friends. Making jokes, doing my slide for presentation. But i can say that there is something missing. Lol
I wanna end up this game, but i remember something that, before i close to him, i can do it. So why i can't do it again? I think this should be easy.
For my readers, i will tell you the story of today. First, i just give Joehan my form to join a photography contest. And i will prepare myself to go to college.. I have to take my lunch box there. I'll tell you what happen this whole day after i come back from college. Have a nice day
(12.32 pm) ______________________________
Nothing s…

Lagi Hepi geje

sya lagi hepi asli...ga tau napa...mungkin karena akhir2 ini sering becanda...huahahaha...pokoknya hepi dah punya teman yang menyenangkan tu emang asik btw, tadi saya nemu quotes asik sekali...
The person meant for u is the person who’ll love u even when there’s NO MORE reason to love u. They'll find whats lovable in you. #TLS
naaaah...keren kan?? kayak Tuhan Yesus aja ya?

Sumpek

saya tahu soal masalah pribadi itu tidak akan menarik ditulis di blog kecuali sangat-sangat bombastis... jadi, kalau kalian tidak ingin tahu soal saya, abaikan saja tulisan ini.Saya cuma mau bilang, saya merasa akhir-akhir ini kayak zombie. Dalam melakukan apa pun seperti tidak punya tenaga dan semangat. Tidak ada passion juga. Jadi seperti hanya melakukan karena harus melakukan dan bukan karena ingin melakukan. Eaaaaaa.... tidak mengerti? sapa juga yang mau bikin pembaca mengerti. Ini hanya terapi saja kok. Soalnya menulis kan termasuk terapi kejiwaan :p

Chris Brown feat. Ester Dean: I Love You

Artist: Chris Brown feat. Ester Dean
Title: I Love You


Intro:
I dont know it is but (i love you i love you i love you)
I dont know what you do but (i love you i love you)

Verse 1:
Oh baby,
baby i dont know what it is but you drive me crazy
and every time im around you girl it feels amazing
and im on my best behavior,
when im with my baby, cuz i cant lose my baby

Chorus:
I dont met alot girls in my life but they not like you noo
ive been with the best and baby you the best of the best you're the greatest
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you i love you i love you)
i dont know what it is but (i love you i love you i love you)
i dont know what you do but (i love you i love you i love you)

Verse 2:
Lately when youre gone all i do is think about my baby,
im so gone off your love and i dont know why
baby its the way you love me, hold me, kiss me, cuz baby i..

Chorus:
I dont met alot girls in my life but they not like you noo
ive been with t…